Kızlar selam ben 34. Haftamdayim sigortalı olarak çalışıyorum fakat 32. Haftamda doktorumdan calisabilir raporu almam gerekiyormus ben bu raporu almayı unuttum. Şuan 34. Haftamdayim 2 haftalık rapor paramın yandigini söylediler geçmişe yönelik calisabilir raporu alabilir miyim ya da nasıl yaparım başına gelen bilgisi olan var mı?