iremsknn Merhaba sezaryen doğumdan çıkalı 33 gün oldu 17 kiloyu geride bıraktım. 20 kilo almıştım toplamda. Ancak basen bölgemde bir genişleme var bu zamanla düzelen, toparlanan bir şey midir? Sizlerin fiziksel değişimi nasıl oldu?
Gfs iremsknn bnde 37. Haftadayım ve 25 kiloya yakın kilo aldım ve benimde basen kalça kısmım çok genişledi inşallah dgumdan kısa süre sonra toparlarım.