Arkadaşlar betam 850 çıktı sizce kaç haftalık gebelik bilgisi olan var mı ?
Seymaaaggg adet gününüz kaç gün geçince kan testi verdiniz
Beta ile alakası yok onun canım son adet gününe göre hesaplanıyor
5+2 de 525 di benım ilk kızımda 4+2 ken 1000 di mesela
Eceaysezdmrr benim adetim 3 gün geçti beta verdim 660 çıktı normal bir değer mi ☺️
ayse_ozbayrak1 askım adet günümde 12.82 çıktı
ayse_ozbayrak1 bnce normal ben geçtikten bir gün sonra verdim 55 di
Seymaaaggg nasıl yani canım