Kızlar selamlar, dün burada adet sancısı çektiğimi yazmıştım sabah, o sancı geçti. Gece tam uyuyacakken 5dk aralıklarla birden kasılmam oldu 3ve 5 dk aralıklarla yarım dk 1 dk kasılmalar yaşadım. Resmen doğuruyorum sandım. Hiç paniklemedim yavaş yavaş üzerimi giyinip eşimle beraber hastaneye gittik. Ebe hanım alttan muayene etti. Rahimine dokunuyorum çok yaklaşmış 2cm açılman var dedi vücudumu bi titreme aldı çatı muayenesinden mi heyecandan mı anlamadım 🥲 nst çekildi yan durdum hiç sancı çıkmadı makine görmüyor sanırım düz yatayım dedim düz yattıktan sonra nst sancıları gördü 50-60 a kadar 2 sancım oldu. 36+3 haftalık hamile olduğum için doktor geciktirmek için ebeye serum takılsın demiş. Serum takıldı serum bitti dinlendim açıklığa baktı aynı hala ilerlememiş dedi. Nstyi doktoruma attı doktorum yeniden serum takılmamı istedi. Yine aynı döngü oldu sabah ebe açıklığıma baktı o sırada da sümüksü akıntım geldi nişan yani. O muayene canımı çok fazla yaktı bağırdım çünkü rahim geriye gitmiş önde değil artık dedi. Geciktirdirdik doğumu dedi. Sabah doktorum geldi seni burada böyle bekletmek istemiyorum 2 gün sonra da gelebilirsin 2 saat sonra da gelebilirsin, suni sancı vermek istemiyorum kendi sancılarının gelmesi daha iyi olur dedi. Hastaneyle evim yakın olduğu için evine gönderdi. Evdeyim şuan kasılmalarım 5-7 dk da bir geliyor hiç geçmiyor ama ağrım yok. Şimdi doğumum ne zaman gerçekleşecek çok heyecanlıyım ilk gebeliğim. Bunları yaşayan anneler var mı. Biraz uzun oldu 🙏🏻 Fikirlerinizi bekliyorum lütfen.