Anonim11 malesef ben akşamları ağlar oldum 15 haftaya giriyoruz yarın her akşam gazdan şişiyorum en son artık bebeklere de verilen gaz ilacı var doktoruma danışarak aldım doktorum demir ilacından olabilir dedi ama kızım da da kullandım ve gaz problemim olmamıştı çok kötü bee çıkan gaz olsa bari sıkıştırıyor sadece 🤣🥹