DilanK nıye utanıyon kız😂 hepımız ınsanız horlarız da pırtlarız da😂😂😂aaaa😂😂😂 herşeyıyle kabul etmek lazım eşini.bende bazen utanıom eşim dıo sende ınsansın ne utancan dıye.😂😂horlama durumuda yorgunluktan olur.uyku çok gelıyor hamıleyken sankı dunyanın işini yapmıssın gibi.oyuzden uyuynca horluyorsn bende horluyorumdur.eşin bunu rahatsz olmus gibimi soyledı ki sana? Benım kocamda horlar mesela yan tarafa cevrırım onu.sırt ustu horlar ınsan cnku.eşin bey efendı cok rahatsz oluyorsa senı yan cevırsn.👍🏻🥹😇