Merveceylan_55 benim bebeğim de hep iki hafta önden gidiyordu 36. Haftada 38 haftalık gözüküyordu ama sancım falan hiç olmadı 36 dan sonra gelişimi yavaşladı kendi haftasıyla bir oldu dün 39+0 3700kg dedi doktor nst de hafif sancı çıktı 3cm açıklığın var dedi doktor çatı muyanesinden sonra nişanım geldi ara ara sancı giriyor yani gelişimi önde gidiyor diye sancı da yaşamadım erken de doğurmadım