acemianneee_31 ben Üçkuyu TOKİ’lerde oturuyorum evim kira değil ama aylık taksidini ödüyorum kira öder gibi. Aylık ödediğim taksit fiyatı 1200 TL. Eşimin aylık geliri primlerle beraber toplam 7 bini bazen 8-9 bini buluyor ve buna rağmen kıt kanaat geçiniyoruz diyebilirim.. ödemelerimiz var tabii ( faturalar, tlfn, internet, banka kredisi, dışarıya borç ) aslında çocuk olmadan önce bize yetiyordu artıyordu bile yine sıkıntımız yoktu ama çocuk olduktan sonra haftada sadece 400 lira mamasına gidiyo, sağolsun annemlerde destek çıkıyo biraz öylece yaşıyoruz işte 🥰🌸