Oelrlrkmemdmd yani sade olanı var tadı acı ama belki malt oranı daha yüksektir. Bir de meyveli olanları var şeftali armut ananas gibi onlar bildiğiniz meyveli soda gibi ama fiyatları baya uçtu. 9 ay önce 8 9 tl ye alıyodum şimdi büyük ihtimalle dağa da artmıştır. Hamilelikten önce çok içiyordum. Hamilelik dönemin de gazlı diye içmedim.