segah06 4mevsim_1anne Oo tam sigortalısınız desenize 🙏🏻🥰 Benim de ilk gebeliğim benimki de kız. Hayırlı evlat olur inşallah.♥️
duygukaratas 4mevsim_1anne benim ilk gebelik ve bir kızım olucak ❤️ rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin
ccikizbebek girl_boy_annesi bu arada bana cinsiyet tahmini yaptınız ikinizde kız demiştiniz Oğlumuz oluyor 😂😂
Valerya Bende dün öğrendim 13+5 te bir kızım var bir kızımız daha oluyor rabbim olmayan herkese nasib etsin
Patricia 4mevsim_1anne bu sene kız annesi olmak allahın bir lutfu sanırım. Herkes erkek bebeğe hamile kimi duydam kimi görsem
TTtutku 4mevsim_1anne ben 12 haftalik hamileyim kontrole gittigimde 13+4 olcam acaba cinsiyeti belli olur mu