Çalışan anneyim hamileyim 27 haftalık oldum. Doktor erken doğum riski gördü ve dinlenmem gerektiğini söyledi. Bana 10 günlük rapor verdi ama birdaha veremeyeceğini söyledi benim 32. Haftamın dolmasına da daha var ne yapmam gerekiyo 32. Haftadan itibaren alınıyormuş doğum parası ama ben araştırdım riskli olanlara 24. Hftadan itibaren de rapor hakkı tanınıyormyuş. Daha önce benim durumumda olanlar olduysa bana yardımcı olabilir mi?