21+3 2-3 gündür baş ağrım var ve gözümün önünde bişiler uçuştu gibi oldu 1-2 hftadır ilk idrarım her sabah aşırı koyu çıkıyor turuncu gibi tansiyonum normalde 10/6 falandır fakat bugün aç karnına 12/8 çıktı parmaklarım da da biraz ödem başladı gebelik zehirlenmesi yda protein kaçağı olabilir mi sizce.. internette okuduklarımdan sonra çok korkuyorum