Mila_01 Merhaba 24. Haftamdayım biraz önce lavaboda kahverengi siyah arası dört beş damla leke geldi başına gelen var mı Pazartesi doktor randevum var çok gerildim
Hafizeipek Mila_01 kanama 1 damla bile olsa doktora gitmen gerekiyor canım pazartesiyi beklemeyip bugün acile git için rahat etsin
Maviii Mila_01 Pazartesiyi bekleme istersen canım, kadın doğum aciline gidip bakılabilirsin. evet düşük belirtisi olamayabilir başka bir şeyde olabilir, korkutma kendini ama hastaneye git, geçmiş olsun canımm
Mila_01 Bu normalmiş sadece kırmızı renkte olursa sorun teşkil ediyormuş birde çok değildi bir kaç damlaydı herhangi bir sorun yok çok şükür