Ipeksu Emzirirken saç boyatan var mı bir zararı oldu mu ? Hamileyken boyatmıştım 6. Ayda hiç bir sıkıntı olmamıştı şimdi ne farkı vardır acaba
Desasel12 Ipeksu bende 15 haftalık hamileyim saçlarım bembeyaz boyamayı düşünüyorum hamileyken ne boya tercih ettiniz bitkisel mi
Ipeksu Desasel12 normal de bitkisel de iki defa boyattım maşallah bebeğimde sıkıntı da yoktu doktora danışın
Desasel12 Ipeksu teşekkür ederim. Doktorum içinde amanyok olmamasına dikkat et dedi de bakıcam bende amonyaksız boyalara