Kızlar darıca da oturuyorum ve doktorum İstanbul kartalda muayene ücretleri de çok artmış devleti denemek istiyorum ama ilk hamileliği de başka devlet hastanelerinde iyi şeyler yaşamadım buraya giden doktordan muameleden memnun kalan var mı doğumda zorluyorlar mı