segah06 1erkekkannesiiii ben de prilamı bir an dahi bırakmadım. Son iki gündür şiddetlendi bulantılarım ve iştahsızlığım 😔
Burcu_asf segah06 ilk 2 ay da böyleydim aslında ama sonra bi iştahım açıldı güzeldi e smdi de kahvaltıda zorlanıyorum diğer öğünlerde sıkıntı yok şükür