Nurcangulpideci Ben 5 haftalık hamileyim ama hiç bi şekilde bulantı kusma gibi şeyler yaşamıyorum haliyle insan korkuyo. Beta hcg 878 çıkmıştı. Pazartesi günü Dr gidicem ama bunu yaşayan arkadaşlar yaşadığı şeyleri az çok anlatırsa bilgilenirim 🙏🏻
Su4835 Nurcangulpideci kimyasal bu kadar Yüksek değerle başlamaz bildiğim kadarıyla kimyasal.ben de geçirdim 13-21 falandı değerler sonra da adet oldum sıfırlandı içinizi ferah tutun 🙏🏻 hem hamilelik belirtileri kimisi çok erken Yaşar kimisi hiç yaşamaz .Şuan 6 aylık hamileyim ben ilk üç ay hiç bulantı kusma tiksinme yaşamadım mesela üç aydan sonra çıktı arkadaşların dediği gibi herkeste farklı inşallah güzel haberler alırsınız 🌸🙏🏻Hayırlısı olsun şimdiden ❤️aklınıza hiç kötü şeyler getirmeyin ama kanama olursa endişe edilecek durum
Su4835 Nurcangulpideci hamilelik belirtisi 7-8.haftalarda anca nükseder çoğu insan anlamaz bile hamile olduğunu 5-6 haftada canım üzme kendini keyfini çıkar 🙏🏻 inşallah yarından sonra kesesi görürsün için rahatlar gidince
Maviii Nurcangulpideci Canım kimyasal gebelik demek vücudun kendini hamile zannetmesi ama hamile olmaması demek. ben bir kere yaşamıştım ondan altı ay sonra normal gebelik süreci yaşadım ve doğumunu gerçekleştirdim. kimyasal gebelik için değeriniz sizin çok yüksek dolayısıyla kimyasal gebelik yaşamıyorsunuz inşallahta yaşamayın zaten
Naz12- Nurcangulpideci kimyasal olması için kanama olur bende yaşadım çünkü başta betam 30 mu neydi sonra 19 oldu regli şeklinde kanamam başladı
Nurcangulpideci @Su4835 ilk tecrübem olduğu için biraz bilgi açlığı yaşıyorum. Yaşayan insanlar daha güven veriyo. Çok teşekkür ederim içimi rahatlattiniz. Siz de sağlıkla alın kucağınıza insallah 🙏🏻🌸
Su4835 Nurcangulpideci iki kaybım var bu da benim ilk gebeliğim aslında.endişenizi çok iyi anlıyorum keseyi görecek miyiz kalp atışını duyacak mıyız ilk üç ayı atlatacak mıyız hep bu endişelerle geçti son bir yılımız.çok şükür bu güne inşallah güzel haberlerinizi alalım hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım 🤲🏻 🌸🐣🐣
gozdetrhn Nurcangulpideci belirti yaşamak için henüz erken bende kimyasal geçirmiştim en yüksek 140 gördüm
Nurcangulpideci @Maviii çok teşekkür ederim çok içim rahatladı gerçekten 🙏🏻 hiç kimse böyle bisey yaşamasın 🌸
cansinan Nurcangulpideci kimyasal gebelik yaşadım bende 1 ay önce ama değer çok düşük olur kimyasal gebelikte benim 13 19 40 tı sonra adet olur gibi kanamam oldu zaten sizin kımyasal gebelik değildir doktorunuzun bunu söylemiş olması lazım zaten
Yeniiannecikk Nurcangulpideci şuan ben yaşıyorum kanamam.bile yok ama beta degerim düşük sizinki o kadar da düşük değil ki
Tbsra95 Nurcangulpideci bebeğim kızımda hic ne bulantı ne kusma cok şükür normal yani bulantı olmamamsı illaki bulantı olacak diye birsey yok sadece kokulara karsı cok hassastım okadar
Nurcangulpideci @Yeniiannecikk iste ben de bilemediğim için sordum ama evet beta değeri düşük oluyomus öğrenmiş oldum 🙏🏻 size acil şifalar diliyorum 😑🌸
Yeniiannecikk Nurcangulpideci amin inşallah teşekkür ederim 😇 rabbim sagliklisini nasip etsin sizede🤍
Nurcangulpideci @Tbsra95 evet benim de hassasiyetim var ama zaten belirtiler için de erkenmis 😌 ister istemez tedirgin oluyo insan yine de tabi
Celiktss Değerin gayet iyi. Kimyasalda daha düşük değerlerle başlıyo. Bide kusma bulantı dediğin 7-8haftadan sonra hatta 10dan sonra başlar tatlım Streslil bişey yok ki burda