Pinar0 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah🌸16 gün oldu doğum yapalı, gerçekten bol bol hızlı ritimli yürüyün iyileşmeni kolaylaştırıyor. Evet yürümek işk etapta zorluyor ama yürüdükçe iyileştiğini anlıyorsun. Bir gün sonra ben hastane içinde merdiven indim çıktım, gaz ve wc problemi yaşadım hastaneye kayısı kuru üzüm kompostosu yapıp götürmüştüm bol bol içtim. Çok iyi geldi. Humana süt yapıcı çayı önden al ben çıkınca eşime aldırdım hemen çünkü ilk etapta süt gelmiyor. Süt gelmese bile 2 saatte 1 yine emzir benim 3 gün içinde geldi. Bir de bol bol sade kahve iç baş ağrısı olmasın. Korseyide 3. Gün takmaya başladım. Doğuma da ne olursa olsun duygu seli oluyor ağlama geliyor ama kendini sakinleştirerek gir. Zaten çok kısa sürüyor ve hiç bir şey hissetmiyorsun :) Uzun oldu biraz kusura bakma ama her detayı yazmak istedim♥️