Selamlar 7 haftalık hamileyim doktorumdan onay alarak tatile geldim hem havuz ahem denize girmeme izin verdi girdim ancak bi pişmanlıkta var içimde akıntım kanamam herhangi birşey yok çok ara ara kasık batması oluyo dr adet dönemlerim yaklaştıkça olabileceğini söylemişti sizin yorumlarınız neler