Sedalix Merhaba arkadaşlar, bebegim haftasından 3 4 gün büyük çıkıyor. Sizde de oldu mu? bilginiz var mı
dlrterzioglu Sedalix En başından beri benim bebeğimde bir hafta on gün kadar ölçümleri kilosu önde, normal canınızı sıkmayın… 😊
Sedalix AslanBebeginAnnesi tamam cok teşekkür ederim ben de endişe etmiştim içim rahatladı 🌺💖 o zman tahmini dogum tarihi de ona göre geri geliyor dimi :)
AslanBebeginAnnesi Sedalix Hayır canım öyle bir şey yok özellikle bu konuyu doktoruma sordum dedi ki önemli olan son adet tarihindir. Bebeğin isterse bir ay ilerde olsun önemli değil dedi her zaman son adet tarihine göre doğum gerçekleşir dedi😊
Ebru-EY Sedalix benim 10 gün önden gidiyor. 2-3 hafta önde veya geride olması normalmiş. Doktorum öyle demişti
Cvkhll Haftasına göre hep 2 hafta büyük çıkıyordu 35. haftamdayım artık 4 hafta büyük çıkıyor yapısal olarak dedi problem yokmuş zaten 2 haftaya kadar normal satılıyor 🌺
Senanur567 Sedalix benim ki küçük ama bir hafta önden gidiyor sürekli 16 hafta olması lazimken 17 haftada
dlrterzioglu YagizAsyaMom yok canım bende öyle sanıyordum ama değilmiş… Doktor hanım bebeğim bir hafta 10 gün önce mi doğar dedim oda bana hayır isterse 40 haftalık 4 küsür kiloda doğar dedi 😊