Deletedmom434 gokcekubra Nişan geldikten 1 saat sonrada sancılar başlayabilir 2 hafta sonrada bu doğumun başlangıcı değil doğum belirtisidir
Maviii gokcekubra önemli olan suyun gelmesi canım, nişan geldikten 2 hafta sonra doğuranda var, 2 gün sonra doğuranda, bünyenizle alakalı
deletedmom503 gokcekubra Pzts nişanım geldi ama hala buradayim daha gelen giden yok akımtı artışı da var bende her an olursa diye bekliyorum bebegim döndü ama kanalda degil🤔
Deletedmom434 gokcekubra sıcak suyla duş alıp oturma banyosu yap günde 2 bardak adaçayı veya tarçın çayı iç bol bol squat,çömelip kalkma,merdiven inip çıkma ve yürüyüş gibi şeyler yap
Cigdem91 gokcekubra 39+1 iz bugünde benim geldi karnım ağrıyordu sabahtan zaten hala devam edyor sizde ağrı var mı ?? Bebeğimde kanalda değildi daha nolcak bilmiyorum 😮
gokcekubra deletedmom503 ayy inşallah bi an evvel güzelce gelirler bebisler kendi sancimizla rahatca dogum yapariz🙏❤
Cigdem91 deletedmom503 benimde nişan geldi ama bebek kanal da değil kanal da olmasada normal doğum yapabilcez mi 😦
betl0 geçen hafta çarşamba günü nişanım geldi ama sancım yok hiç bi belirtim yok 40+0 olduk hala bekliyorum😂
gokcekubra betl0 olsun umudumuzu kaybetmeyelim bide stres yapmamak lazim bebisleri de etkiliyordur eminim stres oldukca gelmezler😅
deletedmom503 Cigdem91 Son anda da kanala girebiliyor bebek kanala girecek sonra dogacak diye bir kaide yok yani son gun girer dogar o belli olmaz canim😙