kbrnzl_32 Sezeryan denilip son anda normal olan var mı? Bebek hala makat geliş olduğu için yarın sezeryana alacaklar korkuyorum son gün bile olsa dönmesi için birşey yapılabilir mi?🙏🏻
Elifharbi54 kbrnzl_32 size tavsiyem okuyabilirseniz Meryem suresi okuyun ve 40.haftaya kadar bekleyin
kbrnzl_32 Elifharbi54 doktorum çok fazla ağrın olursa gel demişti dün sabah dayanamadım gittim açılma olmadığını ve makat geliş olduğunu söyledi pazar günü sezeryanla alalım dedi ağrılara dayanabilseydim bekleyecektim dediğiniz gibi Meryem süresini dinliyorum 🙏🏻🤗
Elifharbi54 kbrnzl_32 benimde 37.haftamda makat gelisliydi doktor bir haftada dönmezse sezeryan olur dedi bende hem çok dua ettim hem de Meryem süresini okudum ve 38.haftamda baş aşağı döndüğünü öğrendim 🥰
kbrnzl_32 Elifharbi54 benim oğluş biraz inatçı sanırım hep dönsün bekledim dönmedi Allah’ımın izniyle inşallah yarına kadar döner annesini de kendisini de zora sokmaz 🤗Rabbim isteyen herkese cennet meyvesinden yemeyi nasip etsin 🥰 sağlıkcakla alırız kucağımıza ♥️