Momy_eyyuptalha anladım teşekkür ederim biz Hakkariye yakın oturuyoruz doğumu sezaryen olacak allahtan yoksa yetişmesi sıkıntıydi merkeze çok uzağız yakında bir yerde devlet hastanesi var ama kadın doğum poliklinigi yok 😏😏 doğum ücretlerini biliyo musun peki sen o dr a mı gideceksin doğuma devlete mi bu eğitim araştırmaya gittim ama aşırı pis bir hastaneydi enfeksiyondan korkuyorum