İlk çocuğumda olmuştu kakasını yapmıştı ama yememisti ama hiç öyle hlbi düşünceye kapılıp hayatı kendime zehir etmemiştim akışına bırakın biraz niye kendinize eziyet ediyorsunuz arkadaşlar herşey olacağına varır ona bakarsanız ne ihtimaller var yani sadece kaka yapmasi değil ki yapmayın biraz iyi düşünün kötüyü çekmeyin