Kızlar merhaba…ben 13+2 günlük hamileyim. Bu zamana kadar herhangi bir problem yaşamadım hamilelik surecimde ama bu hafta başında ufak çaplı bir kanama sorunu yaşadım hastanede yattım 1 gece ve kanama önleyici iğne yaptılar…eşimle aramla kan uyuşmazlığı olduğu için bir de uyuşmazlık iğnesi yaptılar…doktorum kontrol de plasenta da kanama olmadığını bebeğin durumunun iyi olduğunu söyledi içim rahatladı lakin benim gün içinde ara ara hafif pembe kahverengiye dönük akıntim olmaya devam ediyor böyle bisey yaşayan oldu mu daha önce, ne kadar bir süre de tamamen kesildi bilgisi olan yazabilirse çok sevinirim.