Benim de aynı şekilde boğaz ağrım var ama karnımın sağ tarafında bacağıma vuran bir ağrı da var ağrı gibi de değil sızlama gibi usttum mu sancı mi bilmiyorum ya doktorum bı dogumhaneye git dedi üşütme ise bosyere insanları da oyalamak istemiyorum. Öyle adet ağrısı falan gibi değil sızlama gibi vuruyo ve sadece sağ tarafta üşütme böyle olabilir mi sizce kizlar?