Hafizeipek sedaoksuzsari yapılıyor tabi ama kendi isteginle yapmaktan bahsediyorsan yapamazsın sonuna kadar normal doğumda ısrar ediyorlar bir sorun olursa sezeryan olabiliyosun
Calasun sedaoksuzsari yapiliyor arkadasim yeni yapti ama sira var dediler 4 ay sonrasina attilar falan ozele gidicem diyordu uygun bir yer ariyordun bir anda sanci gelince acilma olunca acilden devlette yapti sezeryanla
sedaoksuzsari yaa doğum yapacağım hastabe 2000 tl olmuş fiyatı durumum çok iyi değil aadece eşim çalışıyor parada biriktiremedik çok korkuyorum doğumdan normalden ne yapıcam😐
sedaoksuzsari Hafizeipek ya sonrası çekeyim o acıyı ama anlık başıma geleceği biliyorum ya canım çok tatlı benm afedersiniz 1 buçuk sene boyunca ilişkiye bile giremedm ben okadar yani düşünnn