Minikpopo alperenimmmmm ben de yaptı bıraktım kabızlık sorunu yaşıyorum şu anda da 😫 ortasını bulamadım ne yapacağımı şaşırdım 😓
Dyg10 alperenimmmmm aynı sorun bende de var içmeyi bıraktım hatta kabızlık yaşayınca bikaç yudum içiyorum rahatlatıyo 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Hazinem Bna da yaptı bıraktım etkisi 1 hafta sürdü doktora söyledim bir gün ara ile kullan dedi ama korkuyorum kullanmaya siz kaç haftalıkken başladınız
alperenimmmmm Hazinem 1 haftadan fazla oldu ama yemek uzerine hemen iciodum bos mideyle icmemek lazimmis galiba yemek uzerine icince bisey yapmamisti
alperenimmmmm Dyg10 internette de kabizlik tedqvisinde de kullaniliyor yazmis zaten ac karnina mi tovbe