Kocagoz88 Kızlar 3 gün önce sezaryen oldum spinal midem gaz sancısı gibi ağrıyor. Sırtım aynı şekilde öne doğru egilemiyorum bile hemen ağrıyor böyle bir sorun yaşayan var mı ?
Kubra_miray_szr Kocagoz88 3 gün normal egilmemek ben bir hafta kalkamadim 🤗sonuçta bir kesi var karnımız da benim bebek 11 günlük olduk hala dikiş yerlerim ağrıyor Yanıyor ikinci sezeryanim genel oldu bu
Aysenur57- Bende doğum yapalı 4 gün oldu ve inanın hiç böyle bişey yaşamadım. Sadece ilk 2 gün dikişlerim ağrıdı o da şuan geçti yani . Bol bol yürüyüş yapın ev içerisinde
-_Esra_- 4.gunden merhaba,. Doktor tarafından tavsiye ile nescafe.ictim. Kızlar.icin çok rahatlatıyor