Kelebekk-0307 Sinemkaan epiduralde de ağrı oluyor ama daha düşük seviyede diye biliyorum süre kısmı ise tamamen sizin ve bebeginizin çabasına bagli bence benim normal doğum oldu epidurale zaman bile kalmadı 15 dakikada doğurdum ama saatlerce sancı çekende var açılma olmzsa uzun sürüyor
Kleopatra- Hiç tecrübem yok, son haftalardayım bende düşünmüyor değilim. Ama ıkınma falan derken zor geçiyor diye duyuyorum. Bilemiyorum o yüzden.
Melikeyzc Kelebekk-0307 maşallah ne kadar kısa sürede doğumunuz gerçekleşmiş😇 bizimde kolay geçmesi için önerebileceğiniz yaptığınız şeyler var mı?
Kelebekk-0307 Melikeyzc inanın yürüyüş bile yapmadm ama çokk hareketliydim doğum yaptığım gune kadar hic ağırlaşmadm her işimi kendim yaptım bir de son 2 hafta videolar izleyerek pilates yapıyordum o kadar. Dinlediğim Meryem suresinin Yusuf suresinin mucizesi bence çok inanarak her gün saatlerce dinlerdim 🙂
Melikeyzc Kelebekk-0307 ne güzel 🌸 bende yusuf süresini dinliyorum genelde oğlum olacak diye . Teşekkür ederim sağolun