Kızlar 27+5 iz. Öğretmenim son 1 haftadır bebişin hareketleri yok desem yeri. O kadar az ve minik dokunuyor ki. Dünde okulda bi fenalaştım. Karnımda sancı,ani ter boşalması oldu sanırım tansiyonum yükseldi. Yorgun olunca böyle oluyor mu doktora gitmeli miyim bilemedim yardım edin