DilanK Gebelik zehirlenmesi yaşayan var mı aramızda. Kaçıncı haftada ve nasıl farkettiniz ilk belirtiler nelerdi 🌸
teachervera DilanK Tansiyon 14 9 ve üstü idi. Sürekli idrara çıkma vardı. Bebeğim 33 den 37 e kadar hiç gelişmedi kilo almadı. 24 saatlik idrar tahlili yaptırdı protein kaçağı çıktı dedi acilen doğum yaptım
Narinci DilanK 32 haftalık ken gebelik zehirlenmesi ile acil sezeryan a alındım 28 haftada kaldı kilosu hiç gelişmedi aynı şekilde en son protein kaçağı çıkınca mecbur almak zorunda kaldılar tansiyon yüksekliği de vardı en son 15 i görmüştüm
Ayse1608 DilanK Sağlık ocağında ki kontrolümde 26.haftamda fark ettik sonra yaklaşık 3 haftamız stresten ve tansiyondan kötü geçti.Tansiyon yüksekliği yaşadım ve protein kaçağım var çok şükür 32 olduk sıkı kontrolle devam ediyoruz.