denizz89 Hanımlar sizce bu hhamilelikle aalakalı mıdır .sol işret parmağımın trnagnda siyah ama pek koyu degl uuzunca cizgi var sizce ne olabilir ,bugün dde orta parmakta da olusmus dogumum da yakkın sizce ne olablr siz yasadnz mı böyle bişey
FulyaGrkn denizz89 benimde sağ baş parmağımda aynısı var ama internette görünenler gibi koyu deil belli belirsiz. Umarım kötü bi şey değildir. Bende hamileliktendir diye düşünmüştüm ama siz buraya yazınca araştırdım hemen kanser deniyor. Kötü düşünmeyelim bence 😔
DilekBodurr denizz89 merhaba yaşadığınız problemin aynısı bende de var inşallah kötü bi şey çıkmamıştır 😏
Meryemoz denizz89 canm bende oyleydim bi an farkettim nete girdim hep kotu seyler yazıyor sonradan kayboldu canini sikma gebelikte vitamin eksikligi ile ilgili olabilir
Hafizeipek denizz89 canım gördüm yazını üniversite de bu konuyu işlemiştik bı ara biz ama çok farklı sebepleri olabilir birşey söylemek istemedim doktoruna göstermen en iyisi
denizz89 @Hafizeipek ya cilt kanseri belirtisi yazıyor nette cok canm skldı canm yaa hamilelikle alakalıdır belki yasayan vardır diye soruyorum ya kafam cok karısık siz nasıl gördnz bu konuyu peki canm😞
Hafizeipek denizz89 ben de cilt kanseri olarak biliyorum o yüzden yazmak istemedim. Ama hamilelikte anlamı farklıdır büyük ihtimalle sonuca hormonlar farklı göbek çizgisi de cilt problemi ama hamilelikte normal mesela o da öyle bseydir😊
denizz89 @FulyaGrkn inşAllah hamilelkle alakalıdır ve geçicidir canm ya .benmki de belli belirsiz ama çizgi uzun ve hafif siyah..Allahm esrgesn ya
Hafizeipek denizz89 bence korkma hamilelikte başka bir anlamı vardır göbekteki Linea nigra gibi pigmentlerle alakalıdır 😘
berra227 Internette bakmayın canlarim. Herşeyin en kötüsü yazar. Yine cildiye dr a gösterin. Ama.hamilelikte birçok insanın başına geliyor imiş. Yine iciniz rahat etsin diye cildiye dr a gösterin.
Ozge_28 Sağ baş parmağımda senelerdir var benim hiç doktora gitmedim bunun için ama şimdi siz kötü hastalıklardan bahsedince korkmadım değil