Bus34 Göbek deliğimin alt kısmında bir acı var dünden beri.Normal dururken yok,eğilip kalkarken acıyor ,oraya dokunduğumda acıyor.Lavabodan sonra kalkarken acıyor.Sizce doktora gitmelimiyim.