1990_ayse aslında yaptığımı düşünmüyorum. Gün gün gebelik gelişimini okuyorum oradada şidetli baş ağrısı olabilir bu dönemlerde doktora başvurun yazmış en iyisi yarın bi tansiyonumu ölçeyim ona göre bir yol izleyeyim.
Sıradan bir başağrısıda değil enseme boynuma kadar vuruyor aşırı bir ağırlık var oturunca kalkınca hareket edince çevirince daha saplantılı oluyor :(