35.haftadayız bu hafta kan testi yaptık ve aşırı kansızlık çıktı. İlaçla bile düzeltilemeyecek kadar kan değerlerim düşükmüş. Demir depolarımda tükenmiş.Ve doğumda çok kan kaybediliyormuş.Bu nedenle kan kaybından hayati tehlike bulunuyormuş.Doktor düzenli olarak doğuma kadar kan verilecek serumla dedi ama ya yetişmezse doğuma kadar çok endişeliyim var mı aynı sorunu yaşayan 😔