Arkadaslar uyandim simdi resmen asiri bogaz kurulugundan hic olmamisti bu gece oyle boyle degil bogazim cok kurudu 🤦🏼♀️ Su iciyorum gecmiyo naparsam yapim simdidide uyuyamiyorum haliyle saat sabah 4bucuk evdeki tum penecereleri kapatmistim soguk diye baya acaba o yuzdenmi ya