Seher19 6. Aydan sonra çok azalacak 1 yaşından sonra yok denecek kadar oluyor tabikide gaz çıkarmaya devam eteceğiz benim bebeğim asla uyumuyordu gaz sancısından falan hergün hergün hastaneye gidiyorduk eve dönüşte arabanın içinde uyuya kalıyordu , 6.aydan sonra çok azalmıştı