Hanımlar 2 gün önce doğum yaptım ilk gün bebeğime kan tahlili yapıldı crp 4 çıktı (normali 0-5 arası) ikinci gün 12 çıktı. Yenidoğan yoğun bakımda antibiyotik tedavisi verilecek dendi 1 hafta bizde yatırdık. Aşırı üzüldüm ve ağlıyorum. Başına böyle bir durum gelen var mı, süreç nasıl geçti?