Herkese Merhaba;
Bugün itibari ile 34+0 oldum 🙏🏻🧿 biraz akıntım olduğu ve bana rahtsızlık verdiği için bugün doktorum alttan kontrol etti. Ederken de ilk
defa vajinal ultrason ile serviks boyunu ölçmek istedi. Daha önce hiç ölçmemişti. Ve 2,4 çıktı. Bunun üzerine bunun olması gereken alt sınırın altında olduğunu bu yüzden de progestan kullanmam gerektiğini söyledi. Günde 3 defa 200 mg. Ve gnde 3 defa magnezyum. Onun dışında yürüyüş filan yapabileceğimi fakat ağır aktivitelerde bulunmamam gerektiğini söyledi. İlk defa nstye girdim ama onun sonucunun iyi olduğunu söyledi. Ultrasonda bebek gelişiminde sorun olmadığı, herhangi bir açılmamın da olmadığı söyledi. 🙏🏻🧿 Yani şu an için korkulacak bir durum yokmuş ama 2 hafta progestan kullanmam gerekiyormuş. Çünkü bebeğin en az 36+0 olması gerekiyormuş tam olarak gelişebilmesi için. Ama tabii ki bu gelişmeler beni endişelendirmeye yetti. Gebeliğimden önce de bu süreçte de bakteriyel enfeksiyon ve mantar bende hep vardı. Hep fitiller kremler kullandım ama hep tekrar tekrar hortladı. Çok fazla su içemedim. 16. Haftadan itibaren hep kasılmalarım oldu. Acaba benim yüzümden mi oldu bu kısalık? Acaba 36+0 hatta daha iler haftaları görebilir miyim? Çok endişeliyim? Bu konuda deneyimi olan, bana yardımcı olabilecek kimse var mı?