nolurnolmaz Merhabalar 5hafta 5 günlük gebeyim.Bugün hiç ağrım sızım yokken bir anda su damlası gibi kan geldi sonra bir kaç kere daha olunca hemen doktora gittim vajinal ultrasonda kese düzensizliği olduğu görüldü. Düşük riskin var bol bol dinlen dedi. Benzer durum yaşamış olan birileri var mı ? her ne kadar allah ne demişse o olacak sağlıklıysa tutunacak desem de elimde değil çok huzursuzum ;(
Gamzelicious nolurnolmaz kese duzensizligi bende vardi sonra yavrumu kaybettim ama insallah duzelen biseyse sizinki duzelir
nolurnolmaz mucizemizibekliyoruzz 1 hafta öncesinden verdi o zamandan beri kullanıyorum ama böyle bir sorun yoktu bir de bir iğne verdi 3 günde 1.
Devran Şuan 12+1 ilk kanamayı 3 damla yaşamıştım bende ya 8 haftaydı ya 9 haftaydı sonra progestan ve 3 tane iğne vermişti ve devamlı uzanmamı söylemişti sonra kanama bidaha olmadı başka zaman bi kez daha oldu bu sefer tek damla geldi gene progestana devam 4 tanede iğne vermişti şimdi iyi çok şükür iğneler 4 günde 1 di Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
nolurnolmaz mucizemizibekliyoruzz inşallah 🙏🏻 Bütün anneler ve bebekleri sağlıcakla kavuşsunlar birbirlerine🙏🏻