sancılı şekilde aynısını yaşamıştım cok acil hastaneye gittim düşük tehlikesi dediler uzun süre yattım 12. haftama kadar ( çok dikkat etmedim gerçi 😔) hastanede yatarken bana parça gelirse kesin çağırın dediler hep parça geldi düşürdüm sandım… şimdi doğumu bekliyorum ümidini kesme acile git