Ayliz_bebek Kızlar Transferden sonra nelere dikkat ettiniz tecrübelerinizi payaşırmısınız? nelere dikkat etmek gerekiyor nasıl korunmalıyız? Çok stresli bi süreç Allah Korusun bizleri İnşallah🤰🤲🏻♥️🌸 Ve kaçıncı günde kan ve idrar Testi yaptınız?😦🌸
motherofcats Ayliz_bebek ben annemlerde kaldım. iş yapmadım. ama 24 saatte yatmadım. gün içinde ev içinde gezdim. beslenmeme dikkat ettim. aslında fazla bir şey yapmaya gerek yok ilaçlarınızı düzenli kullanın ve ağır iş yapmayın yeterli.
ALynaa67 Canım ilk üç gün yatmaya özen göster hastaymışsın gibi dinlen keyfine bak tv izle üç günden sonra evin içinde gezin ki kan akışın sağlansın ilaçlarını mutlaka saati saatine kullan günde bir avuc çiğ kabak çekirdeği ye avakado ye hiç transfer yaptırmamış gibi düşün ve lütfen telefondan bu konuda bişiler okuma sürekli aklında olunca strese giriyosun ben hiç bişi yokmuş gibi davranmıştım 5.gün embriyosuydu benim ki yerleşme kanaması oldu doktorumun söylemesiyle 9.Günde test verdim hamdolsun pozitifti Allahım isteyen dileyen herkese evlat versin inşallah ☺️❤️