Tasbebek Rabiafa ilk haftalarımda yaklaşık bi on gün bende yaşamıştım boynumu çeviremiyor kafamı oynatamıyordum ağrıdan çok kötüydü malesef parol içmek dışında bir şey yapamıyorsun Allah şifa versin inşallah 32. Haftadayım bir daha yaşamadım ama
-MinikveAnnesi- Rabiafa aklıma tansiyon geldi ilk yanlış yonlendirmekte istemem doktoruna söyledin mi peki
Hamik Ben 15. Haftamdan gitmiştim ama ölüyorum baş ağrısından migrende var bende normalde dr a dedim bu migrenden farklı tüm gün yatıyorum karanlıkta gerrrgün ağrıyor bu haftalarda olur normal demişti 🤷🏻♀️