Sare_benan İki gündür ayaklarım aşırı derecede yanıyo 😕 21 haftalık olduk. Ne yapmam lazım çare bulan oldumu bu duruma .
MinnieMouse Sare_benan buz veya soğuk su değil de sıcak suyla yıkayıp çıkınca bı ferahlık geliyo o ferahlıkla uykuya dalıyosun mis gibi 😬 çünkü soğuk kompres yaptıkça yanma artar
Hayalim2baby Sare_benan Oğlumda benimde öyleydi deliriyodum ayak yanması ve bacak ağrısından sabahlara kadar uyuyamazdim. Soğuk su bı an rahatlatıyor ama sonra devam. Uyumadan önce şekerli tatlı vs şeyler yeme onlar da çok etkiliyor bide gün içinde de çorap giy onla azalıyor.
karanel Ah ah o ayak yanmaları huzursuz bacak sendromları.. yaz aylarında hamilelik geçirmek çok zorlamıştı beni hece her dakika kalkar yıkardım yatağa gelene kadar kururdu 😒 çorap ıslat ve ayağına giy başka çözümü yok canım
Sare_benan MinnieMouse Ciddimisin 😕 o yanmayla sıcağa tutsam daha çok yanarım sanki ama teşekkür ederim denicem
Nurcantas65 Magnezyum veriyor doktor kullanmıyorsanız söyleyin doktorunuza.Ayaklarınıza soğuk su tutup,eşinize masaj yaptıra bilirsiniz iyi geliyor birazda olsa