Melike06_ Kızlar şuan 22+3 deyiz detaylı ultrasona gittiğimde doktor kist olduğunu ve %80 sezeryan doğum yapacağımı söyledi böyle birşey yaşayan var mı?
meleklerin_annesii Melike06_ bende de var kuzumun doktorum hiçbişey olmaz dedi normal doğum yapacaktım suniye dayanamadım sezeryan oldum bak işaretledim hatta [https://mutluresim.com/images/2022/09/17/bb5LF.jpg](https://)