Kızlar bilen veya yaşayan varsa yardımcı olabilir misiniz? Birkaç gündür hem vajinama hem kasıklarıma ani giren bir iğne veya bıçak batması gibi şeyler oluyor bebeğim çok hareketli hareket ettikçe batıyor şuan ½ saattir geçmedi gibi doğum sancısı böyle başlayan var mı belimde vs ağrı yok ama bu iğne batması girdiğinde bir an sıçrayacak kadar ağrı oluyor