findiklibadem atiyeee687 bende yaptırmak istiyordum fakat isminin çikolata yenildikten sonra çöpe gideceğini düşündükçe üzülüyorum her gelen ismini buruşturup çöpe atacak galiba o yüzden yaptırmayacağım Ama yaptırsam çikolatadeposuna yaptırırdım
Hilal69 atiyeee687 çikokata deposundan yaptırdım bende hem tadı güzel hemde kargo çok hızlı elime ulaştı tavsiye ederim
atiyeee687 findiklibadem yani haklısınız aslında isim yazdırılmayıp hoş geldin bebek şeklinde de bir şeyler yazılabilir