24.haftamda yaptırdım, tatlıyı çok seviyorum bebeğe herhangi bir zararı var mı öğrenmek istedim.Anneannemde şeker var benim de çok sık şekerim düşer.Sınırda çıktı.Çok dikkatli olunması lazım bu konuda.Sonuçları organ hasarı,erken doğum ya da daha kötüsü Allah korusun.Doktorlarımıza güvenelim benim fikrim.