cicekecm24 Merhaba, doğum yapmış arkadaşlara sormak istiyorum ağrı eşiği yüksek olanlar doğumun başladığını nasıl anladı(su gelmesi ve nişan gelmesi dışında) 😔
Mirayinannesii cicekecm24 merhabalar güzel anne öncelikle sağlıkla gelmesi dileğiyle miniğinizin. Doğum sancısını anlamamanız mümkün degil acı eşiğiniz yüksek olsa da bu farklı bi acı. Yani illa ki anlarsınız. Kasılmalar cok olur bu süre de mutlaka dakika tutun zaten anlarsınız o şekilde ✨🙏🏼 Hayırlı doğumlar nasip olsun inşallah 🫶
haklisinesracim cicekecm24 Ağrı eşiği ne kadar yüksek olursa olsun doğumun ağrısı çok fazla anlaşılmayacak bir şey değil
1minnosannesi Meryyyy35 peki bu kasılma nasıl bişe oluyor bende pazartesi 40 oluyorum ve ağrı faln hissetmiyorum 🤷🏼♀️
cicekecm24 benim 38 oldu kasılmalarım ağrılı değil kesinlikle bazıları hissetmezmiş acaba öyle mi bilemiyorum
cicekecm24 Meryyyy35 benimde böyle oluyor çok fazla çişim gelmiş gibi hissediyorum ama 3-4 damla anca.. bilemedim bugün uyuyamam heralde
1minnosannesi Meryyyy35 eğer öyle bişeyse bunu gün içinde devamlı yaşıyorum hatta şu an bile o şekilde bi nevi sancı oluyor o zaman. Umut fakirin ekmeği 🤦🏼♀️
1minnosannesi cicekecm24 evet inanılmaz stresli bi durum çünkü hiç bi belirti yok ve ben normale hazırlamışken kendimi doktorumun çarşamba günü de gelmezse bebeği sezeryanla alırım demesi ayrı üzücü hakkımızda hayırlısı olsun 🤲🏻
cicekecm24 1minnosannesi benimde en büyük korkum o işte çok hazırım normal doğuma pskolojik olarak sezeryana dönmek istemiyorum
oznuroznur07 Benım karnım sertlesıyor bacak aralarıma sancı vuruyor nedense dogurcam mı acaba oyle olan var mı sancısı 39+2